- شنبه 19 آبان 1397 14:18
معاونت مالي و اقتصادي
- سیاستگذاری در خصوص حفظ و ارتقاء ذخایر ملکی شهرداری
- نظارت بر اجرای طرحهای آزادسازی مسیر
- نظارت بر ارزيابي و كارشناسي اراضي و املاك مورد معامله شهرداري و توافقات آزادسازی املاك واقع در طرحها
- نظارت بر عمليات حسابرسي داخلي
- نظارت بر نحوه انعقاد قراردادها و اجراي مفاد آنها
- نظارت بر وصول درآمدها
- برنامهریزی جهت توسعه منابع درآمدی پایدار
- نظارت بر اجرای صحیح آییننامه مالی و معاملاتی شهرداری
- نظارت بر كليه هزينهها و معاملات شهرداري و همچنين نظارت بر اعتبارات مصرفشده
- نظارت بر حفظ و اداره كردن داراییهای منقول و غیرمنقول متعلق به شهرداري
- نظارت بر تأمین وسایل و ملزومات موردنیاز شهرداري
- نظارت بر حفظ و اداره كردن دارايي هاي منقول و غير منقول متعلق به شهرداري
- برنامهریزی جهت جذب سرمایهگذاری و مشارکت در پروژههای شهرداری
- برنامهریزی جهت جذب اعتبارات ملی
- تأمین منابع موردنیاز پروژههای شهرداری
- ارائه پیشنهاد در خصوص بهروزرسانی دریافت عوارض و بهای خدمات
- استقرار و اجرای نظام نگهداری و تعمیرات بهرهور در ابنیه شهرداری
- برنامهریزی جهت تأمین اعتبار پروژهها و اجرای بهنگام تشریفات قانونی انتخاب پیمانکار
امور برنامه ريزي و توسعه منابع
- تهيه و تدوين برنامههای كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت معاونت بر اساس نظامنامه و راهبردهاي كلي برنامهریزی استراتژيك شهرداري اصفهان
- پيگيري و اجراي ارزيابي عملكرد معاونت و تهيه گزارش تحليلي از نتايج ارزيابي و ارائه آن به معاون مربوطه و معاونت برنامهریزی در مقاطع زماني تعيين شده
- كنترل و ارزيابي عملكرد برنامههای معاونت در راستاي برنامههای بالادستي و اجراي دستورالعملهای مربوط
- مسئول هماهنگي و پيگيري تدوين بودجه معاونت بر اساس دستورالعمل و بخشنامه شهردار اصفهان و انجام اقدامات مرتبط با آن از جمله جمعآوری اطلاعات مربوط به پیشبینی درآمد، برآورد هزینههای جاري، پروژههای عمراني و اعتبارات مورد نياز و همچنين برگزاري کارگروههای مربوط
- نظارت مستمر بر حسن اجراي بودجه و تشكيل جلسات كميته اجرا و كنترل بودجه در منطقه و تهيه گزارشهای لازم
- هماهنگي و تهيه و تنظيم اصلاح بودجه معاونت بر اساس فرآيند ابلاغي
- تهيه و تنظيم پيشنهاد متمم بودجه ساليانه
- هماهنگي و همكاري در تنظيم تفريغ بودجه ساليانه
- تهيه گزارشات مقطعي از عملكرد بودجه معاونت
- كنترل پروژه هاي جاري در سطح معاونت
- بازمهندسي و يا بهبود فرآیندهای کسبوکاری در حوزههای مربوطه با همكاري اداره كل نوسازي و تحول
- همكاري در تهيه و تنظيم اقلام آماري و شاخصهاي مورد نياز در حوزههاي مختلف معاونت جهت استفاده در نظام جامع آماري
- جمعآوری آمار توليدي، پالايش، كنترل و صحهگذاری آنها و همچنين بهروزرسانی سيستم آماري معاونت و نظارت بر فرآيند توليد و ثبت آمار
- پشتيباني و تأمین نيازهاي اطلاعاتي و آماري مديريتي از طريق ارائه گزارشهای موضوعي، تحليلي و دورهاي
- همكاري در تهيه آمارنامه ساليانه شهرداري
- همكاري در تهيه برنامه نيازسنجي آموزشي و اعلام نيازهاي آموزشي معاونت
- همكاري در اجراي برنامههای آموزشي و برگزاري کلاسها و سمينارها
- همكاري در اجراي پروژه ها و سيستم هاي مديريت كيفيت در حوزه معاونت
- تعامل با احوزه فاوا( ستاد و سازمان فاوا) در
- تهیه و تدوین نیازمندیهای اطلاعاتی و ارتباطی در زمينه فناوري اطلاعات در حوزه مربوطه
- تهيه و تدوين شرح نيازمنديهاي کسبوکاری سيستمهاي مكانيزه در حوزه مربوطه
- همکاری در بازمهندسي و يا بهبود فرآیندهای کسبوکاری در حوزههای مربوطه با رویکرد فنآوری اطلاعات
- همكاري در پیادهسازی و اجرايي نمودن سیستمهای مكانيزه و امور انفورماتيكي شهرداري ارجاعي از طرف مديريت فاوا
- کنترل و نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاران IT در حوزه مربوطه
- نظارت و مدیریت شبکه و سختافزار در حوزه مربوطه و رفع اشكالات احتمالي شبكه در صورت امكان
- پیگیری و نظارت بر امنیت اطلاعات نظیر مدیریت سطوح دسترسی، کنترل درگاهها، راهبری آنتیویروس و فایروالها
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات محلی موجود در حوزه مربوطه
- تحلیل و بررسی مستمر وضعيت نرمافزارهای حوزه و ارائه پیشنهاد و انعکاس مشکلات در راستای استمرار سرویسدهی
- تهيه و بهروزرسانی شناسنامه تجهیزات زیرساختی، سختافزاری و نرمافزاری
- شناسايي و رفع معايب نرمافزاری و سختافزاری در صورت امكان و پيگيري استفاده از خدمات پيمانكار مربوط در صورت لزوم
اداره كل درآمد
- مديريت و برنامهریزی جهت شناخت وصول درآمد پايدار جهت شهرداري
- برنامهریزی و نظارت جهت وصول بهنگام و كامل عوارض عمومي و اختصاصي
- سازماندهی و كنترل بهينه منابع درآمدي (مديريت منابع)
- مميزي درآمدهاي شهرداري
- نظارت و كنترل محاسبات پروانههاي ساختماني
- برنامهریزی جهت تأمین منابع مالي شهرداري از طريق وام، اوراق مشاركت و ...
- فروش اموال غیرمنقول شهرداري
- همكاري در تهيه و تدوين بودجه پيشنهادي
- نظارت و مديريت مميزي املاك در فواصل زماني مشخص
- نظارت بر پيگيري عمليات وصول عوارض نوسازي و كسبوپيشه از مستنكفين از پرداخت عوارض مربوطه بهمنظور استيفاي حقوق شهرداري
- برنامهریزی و نظارت جهت كسب درآمد غير عوارضي شامل اموال شهرداري، وجوه شهرداري، بهاي خدمات، کمکهای بلاعوض، درآمدهاي اتفاقي (جريمه كميسيون ماده صد، ضبط سپردههای معاملات، درآمد حق تشرف، بهاي رفع تخلفات ساختماني، اجراي ماده صد و ده)
- نظارت بر ثبت اسناد درآمد و حسابهای درآمدي بهصورت سيستمي
- نظارت بر ثبت، پيگيري وصول چکهای دريافتي
- گزارشگري درآمد و تهيه گزارشهای تحليلي تحقق درآمد
- تشخيص و برنامهریزی منابع جديد درآمدي
- مديريت امور مربوط به انتشار اوراق بهادار متعلق به شهرداري اصفهان
- نظارت بر تهاتر درآمدها بين مناطق شهرداري
- پيشنهاد دستورالعملهای لازم بهمنظور ايجاد تسهيلات جهت مؤدیان تعرفههای مصوب عوارض و ارائه روشهای تازه براي گردش امور وصول عوارض جاري شهروندان
- رسيدگي و پاسخگويي به درخواستهای اربابرجوع
اداره وصول درآمد
- همكاري بهمنظور مطالعه، بررسی و شناخت منابع پایدار درآمدی و تهیه و تدوین روشهای وصولی آن و کنترل و نظارت بر اجرای دستورالعملها و آئیننامه و ضوابط اجرایی
- هماهنگی، برنامهریزی، هدایت و نظارت بر وصول درآمدهای شهرداری توسط مناطق واحدهای تابعه و اتخاذ تدابير لازم براي جذب وصول كامل و بهموقع آنها
- پيگيري و همكاري بهمنظور طراحی، اجرا و به هنگام سازی سیستمهای مکانیزه و نرمافزاری وصول درآمد
- پيگيري و همكاري بهمنظور طراحی و تشکیل بانکهای اطلاعاتی درآمدی مورد نياز
- همكاري در جهت شناسايي نقاط ضعف عمليات مرتبط با وصول عوارض و درآمدها در شهرداري و ارائه راهكار براي رفع آن
- همكاري در اتخاذ تدابير لازم بهمنظور مطالعه و تشخيص و استيفاي حقوق شهرداري و به حيطه وصول درآوردن بدهي معوقه مؤديان
- همكاري در نظارت بر عملكرد کمیسیونهای شهرداري
- همكاري در صدور دستورات لازم بهمنظور ايجاد هماهنگي بين واحدها
- همكاري در تهيه و تدوين بودجه پيشنهادي شهرداري
- پیگیری ثبت اطلاعات درآمدی در نرمافزارهای مربوطه
اداره مميزي درآمد
- همكاري بهمنظور مطالعه، بررسی و شناخت منابع پایدار درآمدی و تهیه و تدوین روشهای وصولی آن و کنترل و نظارت بر اجرای دستورالعملها و آئیننامه و ضوابط اجرایی
- هماهنگی، برنامهریزی، هدایت و نظارت بر وصول درآمدهای شهرداری توسط مناطق واحدهای تابعه و اتخاذ تدابير لازم براي جذب وصول كامل و بهموقع آنها
- پيگيري و همكاري بهمنظور طراحی، اجرا و به هنگام سازی سیستمهای مکانیزه و نرمافزاری وصول درآمد
- پيگيري و همكاري بهمنظور طراحی و تشکیل بانکهای اطلاعاتی درآمدی مورد نياز
- همكاري در جهت شناسايي نقاط ضعف عمليات مرتبط با وصول عوارض و درآمدها در شهرداري و ارائه راهكار براي رفع آن
- همكاري در اتخاذ تدابير لازم بهمنظور مطالعه و تشخيص و استيفاي حقوق شهرداري و به حيطه وصول درآوردن بدهي معوقه مؤديان
- همكاري در نظارت بر عملكرد کمیسیونهای شهرداري
- همكاري در تهيه و تدوين بودجه پيشنهادي شهرداري
- پیگیری ثبت اطلاعات درآمدی در نرمافزارهای مربوطه
اداره امور ساختماني
- رسيدگي و نظارت بر وصول عوارض سازمانهای دولتي، تولیدکنندگان، ارائهدهندگان خدمات، حملونقل و عوارض ساليانه انواع خودروها
- همكاري در بررسي منابع درآمد و پيشنهاد در خصوص لغو يا برقراري عوارض جديد
- برنامهریزی براي سادهسازی و یکسانسازی رویههای وصول عوارض و درآمدهاي شهرداري
- نظارت بر وصول تعرفه مصوب شهرداري در زمینهٔ كسب، پیشهوران، تابلوهاي تبليغاتي و نظاير آن (اعم از اينكه به منطقه تفويض و يا بهصورت متمركز مورد اقدام قرار گيرد.)
- همكاري در تهيه و تدوين بودجه ساليانه پيشنهادي حوزه
- نظارت در امر وصول درآمد مناطق
- نظارت بر ارسال دستورالعملها و بخشنامهها به مناطق و راهنمايي لازم به سرپرستان نوسازي و کسبوپیشه و خودرو
- تنظيم قیمتهای منطقهبندی مطابق دستورالعملهای قانوني
- نظارت بر امر توزيع فيش انبوه ساليانه
- نظارت بر نحوه محاسبات عوارض نوسازي و کسبوپیشه و خودرو
- نظارت بر درآمدهاي حاصل از امور ساختوساز در شهرداري اصفهان اعم از تراكم و ... .
- نظارت بر امور مميزي املاك در محدوده تحت پوشش شهرداري اصفهان
- نظارت بر پيگيري افزايش عوارض از وزارت كشور و شوراي شهر
- نظارت بر مديريت سيستم مكانيزه نوسازي و کسبوپیشه و خودرو
- نظارت بر کارشناسی پروندههای ساختماني موردتقاضا جهت استرداد وجوه عوارض قانوني و ارزشافزوده
- نظارت بر نحوه عملكرد محاسبين عوارض پروانه ساختمان
- نظارت و كارشناسي ابهامات قانوني در خصوص مصوبات عوارض صدور پروانه موردنظر شورای اسلامي شهر
- رسيدگي به درخواستها و شكايات مالكين در خصوص عوارض پروانههای ساختماني
- شركت در جلسات كميسيون ماده 64 و تنظيم دفترچههای ارزشافزوده در هرسال بر اساس قيمت منطقهبندی
- بررسي پروندههای ساختماني جهت تقسيط عوارض از طريق كميسيون ماده 77
- نظارت بر تنظیم پروندهها جهت تهيه لايحه و ارسال به شوراي اسلامي شهر جهت مساعدت
اداره تامين منابع و امور سهام
- همكاري بهمنظور مطالعه، بررسی و شناخت منابع پایدار درآمدی و تهیه و تدوین روشهای وصولی آن و کنترل و نظارت بر اجرای دستورالعملها و آئیننامه و ضوابط اجرایی
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- انجام فعالیت مربوط به اخذ مجوز و فروش اوراق مشارکت.
- حسابداری امور مربوط به اوراق مشارکت.
- پیگیری و وصول تسهیلات بانکی.
- پیگیری و وصول اعتبارات دولتی.
- پیگیری و اجرای سایر ابزارهای تامین مالی امکان پذیر.
اداره كل امور مالي
- اعمال نظارت مالي و ذیحسابی شهرداري اصفهان
- نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگهداريو تنظيم حسابها بر طبق قانون و ضوابط و مقرراتمربوط و صحت و سلامت آنها
- نظارت برحفظ اسناد و دفاتر مالي
- نگاهداري و تحويل و تحول وجوه نقدينه و سپرده ها و اوراق بهادار
- نگاهداري حساب و اموال شهرداري و نظارت بر اموال مذكور
- حسابرسي قبل و بعد از خرج، كنترل داخلي، تدوين دستورالعملهاي مالي
- حسابداري عمومي و گزارشگري مالي شامل
- گزارشگري مالي
- امور اسناد و دفترداري
- كنترل دريافت و پرداخت وجوه نقد
- برنامهریزی جهت اجراي استاندارهاي حسابداري در مجموعه شهرداري اصفهان
- مديريت هزينهها و برنامهریزی پرداخت شامل:
- اجراي بودجه مصوب
- حسابداري حقوق و دستمزد كاركنان شهرداري
- حسابداري هزينههاي جاري
- حسابداري هزينههاي عمراني
- حسابداري داراييهاي غیر نقدی
- حسابداري سرمايهگذاريها
- حسابداري منابع مالي استقراضي و مشارکتها
- حسابداري اعتبارات دولتي
- حسابداري انبار و اموال
- حسابداري تأمین مالي
- بررسي عملكرد مالي كليه واحدهاي تابعه شهرداري و مراقبت در حسن گردش امور مالي و حسابداري آنها
- انجام تعهدات مالي در حدود اعتبارات بودجه مصوب طبق مقررات مالي شهرداریها
- كنترل و تائيد عمليات مربوط به دريافت و پرداختهای روزانه، ماهانه و تطبيق حسابها
- همكاري در تهيه و تنظيم بودجه، متمم و اصلاح بودجه، تفريغ بودجه
- شركت در کمیسیونها و جلساتي كه طبق آئیننامه ذیربط به عهده مدير امور مالي محول است
- نظارت در حسن اداره امور انبارهاي موجود در شهرداري و انجاموظیفه انبارداران
- تهيه گزارشهای تحليلي از قيمت تمامشده فعالیتهای شهرداري
- برنامهریزی جهت بهکارگیری روشهای جدید و کارآمد در انجام فرايندهاي مديريت مالي
اداره حسابداري
- آگاهي از کلیه قوانين و مقررات و ضوابط و تصویبنامههای عمومي مالي و مالياتي كشور و اجراي آنها به طريق مقتضي
- كنترل كليه اسناد حسابداري و ثبت نهايي آنها و كنترل اعتبارات اسنادي
- كنترل عملكرد هزینههای جاري و عمراني
- كنترل عملكرد اعتبارات متمركز و واريزهاي متمركز
- انجام گزارشگريهاي مالي و بودجهاي
- رفع مغايرت حسابهای فیمابین شهرداري مركزي با مناطق و سازمانهای وابسته
- نظارت بر بايگاني اسناد و مدارك حسابداري
- همكاري در پيشنهاد تدوين بودجه، اصلاح بودجه، متمم و تفريغ بودجه
- بستن حسابهای موقت و دائمي در پايان سال مالي
- نظارت بر اسناد حسابداري غير نقدي مناطق و مركزي
- همكاري با خزانهداری در خصوص رفع مغایرت حسابهای بانكي و اسناد دريافتني
- انجام عمليات صندوق
- مراقبت از اسناد ضمانتي، اخذ ضمانتنامه، تمديد و استرداد طبق آییننامههاي مالي
- نظارت بر فعالیتهای حقوق و دستمزد كاركنان و بازنشستگان و پرداخت سنوات خدمت و ذخيره مرخصي كاركنان در زمان انفصال
- نظارت بر برقراري ارتباط مستمر با وزارت امور اقتصادي و دارائي، دیوان محاسبات و ساير ادارات مرتبط
اداره انبار و اموال
- نظارت بر تمامي فعالیتها و اجراي كامل مقررات انبارداري در انبارهاي تحت سرپرستي
- ثبت و كنترل اموال و داراییهای شهرداري اصفهان
- طبقهبندی و استقرار مناسب كالا و اقلام در انبار
- طراحي طرح استقرار كالا و نظارت بر چيدمان كالاها و اجراي طرح مربوط در انبارهاي تحت سرپرستي
- تهيه و تنظيم و اجراي سيستم كدگذاري جهت دسترسي سریعتر به كالاها
- كنترل ايمني در انبار جهت حفاظت از كالاها و محصولات موجود در انبار
- ثبت حوالهها و رسيدهاي انبار كالا و محصولات
- تطبيق كالاهاي خريداري و تحویلشده به انبار با نمونه اصلي آن
- توزیع کلیه اقلام تهیه شده بنا به درخواست های واصله
- رسيدگي به موجودي انبار و صورتبرداری از كالاهاي موجود در انبار در فواصل معين
- نظارت بر ورود و خروج کالا و ثبت اطلاعات مربوط
- نگهداري حساب كليه اموال منقول، مسروقه و يا از بين رفته
- تعيين كسور و خسارتهای وارده به اموال و اخذ غرامت مربوط
- نظارت بر ارسال اثاثيه به نمایشگاهها در موارد لزوم
- نظارت بر پلاککوبی اموال خریداریشده هنگام تحويل به واحدهاي سازمان
- مراقبت دائم و نظارت بر حفظ صحيح اموال در سازمان برابر مقررات و ضوابط مربوط
- جمع آوری اموال اسقاط در سطح حوزه های مختلف شهرداری و فروش آن برابر ضوابط مزایده و یا بازسازی و استفاده مجدد آن با هماهنگی لازم .
- تهیه، تنظیم و ابلاغ دستور العمل های مورد نیاز جهت حفظ، نگهداری و کد گذاری اموال.
اداره مميزي اسناد
- نظارت بر عمليات حسابرسي بر اساس رویهها و روشهای قابلقبول
- برنامهریزی انجام حسابرسي از عملكرد مالي مناطق و مركزي
- برنامهریزی بهمنظور بررسی، ارزیابی و کنترل کلیه اسناد و عمليات مالي مربوط به درآمدهاي وصولي، وجوه دريافتي، هزینههای انجامشده، پیشپرداختها، علیالحسابها و ... و حصول اطمينان از تطبيق عمليات مالي شهرداري با قوانين و مقررات و آییننامهها و هدفها و اعتبارات مصوب
- تجزیه و تحلیل صورتهای مالي و تنظيم گزارش نتيجه بررسیهای عمليات حسابرسی
- همكاري در تهيه تفريغ بودجه و مقايسه آن با بودجه مصوب
- كنترل و نظارت بر مميزي اسناد
- همكاري در تهيه ترازنامههای تلفيقي
- گزارشگري مالي ضمني و دورهای
- پاسخگويي و همكاري با حسابرسان مستقل
- تعامل با حوزههاي نظارتی داخلی (حراست، بازرسی و ...) در صورت لزوم
- بررسی سیستمهای عملیاتی حفظ، نگهداری و بهرهگیری از امکانات و داراییهای مجموعه شهرداری (مرکز، مناطق و ...) و میزان قابلیت اتکا به آنها.
- برگزاری جلسات مستمر بهمنظور رفع موارد مندرج در گزارشات حسابرسی
اداره كل املاك
- برنامهریزی و سیاستگذاری جهت شناسايي و حفظ و ثبت اموال غیرمنقول اختصاصي و عمومي شهرداري
- برنامهریزی جهت افزايش ذخيره ملكي و بهینهسازی آن
- برنامهریزی حفاظت و نگهداري از املاك شهرداري
- نظارت بر انجام كليه معاملات ملكي شهرداري در دفاتر اسناد رسمي
- برنامهریزی و نظارت بر فروش املاك شهرداري
- تعامل با دفتر سرمایهگذاری و مشارکتها
- پيگيري جهت تأمین املاك براي شهرداري
- نظارت بر بهروزرسانی اطلاعات املاك شهرداري بهصورت مکانمند در لایههای GIS
- تعامل با مسكن و شهرسازی، اداره منابع طبيعي و كشاورزي و... جهت اخذ سهم زمین شهرداري بر اساس ضوابط قانوني
- نظارت و رسيدگي به اعتراضات مراجعين در زمینۀ توافقات بهعملآمده و پيگيري در زمینۀ کمبودها و نواقص زمینهای واگذارشده.
- نظارت بر اجراي قانون نحوه تقويم ابنيه، املاک و اراضي مورد نياز شهرداریها
- نظارت بر اجراي لايحه قانوني نحوه خريد و تملك اراضي و املاك براي اجراي برنامههای عمومي، عمراني و نظامي
- نظارت بر اجراي ماده 45 مبني بر اصلاح اسناد طبق طرحهای مصوب (تفصيلي و جامع)
- بررسي، كنترل و تائید نهايي كليه توافقات ملكي شهرداري اعم از خريد، فروش و املاك در طرح و اجاره و...
- بررسي و پيشنهاد تفكيك اراضي اختصاصي شهرداري يا پيگيري جهت اخذ مجوز تغيير كاربري با رعايت ضوابط و صرفه و صلاح شهرداري
- برنامهریزی جهت ثبت مشخصات املاك عمومي شهرداري(نظير خیابانها، پارکها و فضاي سبز، سرویسهای بهداشتي عمومي، گورستانها، ميادين و ...)
- شناسايي ملکهای بزرگ و مناسب جهت تفكيك و معوض و يا سرمایهگذاری و توافق با مالكين و خريد زمين
- واگذاري و نقلوانتقال رسمي املاك معوض به معوض بگيران
- همكاري در تهيه و تدوين بودجه پيشنهادي حوزه مربوط
اداره امور ثبتي و حقوقي املاك
- ثبت اموال عمومي شهرداري در دفاتر مربوط از قبيل معابر عمومي، خیابانها، ميادين، پلها، گورستانها، سیل برگردانها و انهار عمومي، خندقها و اراضي بلامعارض و بلا صاحب نظير سرویسهای بهداشتي عمومي، پارکها و فضاي سبز، گورستانها، ميادين و ...
- ثبت كليه اموال غیرمنقول اختصاصي شهرداري از قبيل اراضي، ابنيه و غيره
- نظارت بر واگذاري املاك و انتقال اسناد به معوض بگيران شهرداري
- بررسي و پيگيري رفع اختلاف ميان اسناد و مورد تصرف
- بررسي مالكيت شهرداري جهت فروش املاك
- نظارت بر صدور قراردادهاي واگذاري
- كنترل و بررسي كليه نقل و انتقالات انجامشده توسط شهرداري
- كنترل و نظارت بر سهم شهرداري در اراضي موردتوافق
- كنترل و نظارت بر اجراي ماده 45 مبني بر اصلاح اسناد طبق طرحهای مصوب
- كنترل و نظارت بر كليه مكاتبات صورت گرفته با ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمي و مناطق و غيره
- كنترل و نظارت بر كليه توافقات انجامشده در مناطق شهرداري و ساير سازمانها در خصوص اسناد واگذاري و ساير شروط قانوني و غيره
- اخذ مجوز شوراي اسلامي شهر در خصوص توافقات مورد نياز
- اقدام و يا بررسي در امور مربوط به خریدوفروش املاك
اداره آزادسازي و ارزيابي املاك
- بررسي نحوه آزادسازی مسير طرحهای عمراني شهرداري اصفهان
- بررسي و ارزيابي و کارشناسي اراضي و املاک مورد معامله شهرداري اعم از خریدوفروش و اجاره و استیجاری و تهيه فهرست مورد نياز در هر طرح
- بررسي ارزيابي توافقنامههاي تنظیمشده با مالكين
- كنترل ارزيابيهاي انجامشده مربوط به املاك شهرداري و مالكين در مسير
- هماهنگي و انتخاب كارشناسان رسمي دادگستري در خصوص مواد 8 و 9
- اخذ نظرات كارشناسان رسمي دادگستري در خصوص فروش املاك شهرداري
- هماهنگي و اخذ نظرات كارشناسان رسمي دادگستري در خصوص املاك موردنظر جهت انجام مشاركت با بخش خصوصي
- نظارت بر عملكرد حوزه آزادسازی مناطق و سازمانهای وابسته
- نظارت بر تعیین اجارهبها و سرقفلی مغازهها
اداره تامين املاك معوض
- برنامهریزی و شناسايي املاكي كه پتانسيل رشد و بكار گيري بعنوان املاك معوض در محدوده شهر را دارا ميباشند
- تعامل با اداره مسكن و شهرسازي، منابع طبيعي و كشاورزي و... جهت اخذ سهم زمینهای شهرداري بر اساس ضوابط قانوني بهمنظور تأمین نيازهاي آتي شهرداري مثل گورستانها، دفن زباله، بازيافت و ... .
- ارائه پیشنهادهای مناسب و مطلوب و كارساز در جهت حفظ و تأمین و ارتقاي كمي و كيفي املاك و مستغلات جهت رفع نیازمندیهای اوليه در اجراي برنامههاي عمراني شهر اصفهان
- پيشنهاد طرحهای مناسب براي بهرهبرداری حداكثري از املاك شهرداري قبل از واگذاري آنها
مديريت تداركات و پشتيباني
- پشتيباني كارآمد و بهنگام از مجموعه شهرداري اصفهان در جهت تأمین احتياجات شهرداري
- تداركات و كارپردازي شهرداري اصفهان
- برنامهریزی جهت انجام خريدهاي مطلوب و مناسب با توجه به الزامات و مشخصات فني تعیینشده با همكاري حوزه متقاضي
- برنامهريزي و برگزاري كميسيون معاملات
- شناسايي، ارزيابي و رتبهبندي تأمینکنندگان
- برنامهریزی نگهداري و تعميرات ساختمانهای شهرداري و تأسیسات آنها
- برنامهریزی و بهينهسازي و مديريت مصرف انرژي در ساختمانهای شهرداري
- برنامهریزی نگهداري و تعميرات خودروهاي متعلق به شهرداري
- نظارت بر انجام خدمات عمومي مورد نياز واحدهاي شهرداري
- نظارت بر انجام اقدامات اجرائي چراغاني و تزئين ساختمانها
- تأمین، بهینهسازی، حفظ و نگهداري ارتباطات و خدمات تلفني (ثابت و همراه) و بیسیم شهرداري و مؤسسات وابسته
- تأمین خودروهاي مورد نياز (مالكيتي و استيجاري) و تقسیم وسایط نقليه موتوري و سرویسدهی آنها بين واحدهاي شهرداري مركزي
- برنامهریزی و تأمین خودروي تشريفات ميهمانان داخلي و خارجي
- برگزاري تشريفات قانوني مربوط به خريدهاي مورد نياز شهرداري و رعايت آئیننامه معاملات شهرداریها
- برنامهریزی جهت انجام مزايدههاي اموال منقول شهرداري در مواقع لزوم
- برگزاري جلسه و ايجاد هماهنگي وحدت رويه براي مسؤولین امور عمومي مناطق و معاونتها
- نظارت بر مميزي اسناد مالي مربوط
- نظارت بر ارسال اسناد هزينه به امور مالي و پيگيري جهت رفع مغایرتها
- پيگيري تأمین اعتبار
- نظارت بر تحویل دهی خريدهاي شهرداري به انبار
- ايجاد سازوکارهای كارآمد جهت بهرهگيري از گارانتي و تضمین مربوط به محصولات و خدمات خریداریشده
- نظارت بر امور مخابراتي شهرداري
- برنامهریزی امور اجرايي مخابراتي شهرداري
اداره تداركات و كارپردازي
- دريافت درخواستهای خريد لوازم و اثاثيه مورد لزوم و اقدام به خريد بر اساس قوانين و مقررات مربوطه
- استعلام بها اجناس قبل از خريد و جمعآوری اطلاعات در خصوص فروشندگان لوازم و نمایندگیها
- نظارت بر تحويل اجناس خریداریشده طبق فاكتور به مسئول انبار و ارائه رسيد آن به مقام مافوق
- نظارت در تنظيم و نگهداري حسابها
- تهيه اطلاعات مربوط به سفارشهای عمده كه مورداحتیاج واحد متبوعه است
- پیشبینی و برآورد نمودن احتياجات سالانه و ارائه پيشنهاد لازم براي تأمین آنها
- بررسي و كنترل كيفيت اجناس و اقلام خریداریشده
- تحويل وسايل و اقلام خریداریشده به حوزههای درخواستکننده
- پيگيري وصول مطالبات تنخواه
- مميزي اسناد مالي مربوط
- ارسال اسناد هزينه به امور مالي و پيگيري جهت رفع مغایرتها
- مطالعه و بررسي وضعيت خريدهاي خارجي ازنظر ارسال پروانه سبز گمركي، ابطال بیمهنامههای صادره در صورت عدم استفاده از آن طبق دستور مقام مافوق
- كسب آخرین اطلاعات مربوط به قيمت اقلام و اجناس
- بازدید: 885
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری اصفهان می باشد.
تولید، طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان